Основні тези відхилення посередника від виробника:

1. Розрахунок вартості вашого замовлення.
Виробник завжди робить прорахунок швидко, аж до того, що прорахунок може бути зроблений прямо телефоном під час першого звернення, після невеликого опитування протягом 30-60 секунд. Посереднику на прорахунок знадобиться щонайменше півдня-добу і більше, т.к. йому необхідно зв’язатися з виробником і можуть знадобитися уточнення, якщо посередник щось забув запитати. Виробник може вважати Ваше замовлення більше години-двох за наявності складного/великого замовлення тільки з двох причин – а) погодження з керівництвом можливої ​​знижки, зважаючи на великий обсяг замовлення або б) через звичайну поточну зайнятість менеджера, який прораховує замовлення.

Якщо замовник надав всі дані, необхідних прорахунку – це питання 1 хвилини, т.к. виробник та його менеджери мають щоденну актуальну інформацію про умови прорахунку та, як правило, спец-калькулятори, щоб зробити прорахунок швидко. Посередник для прорахунку змушений звернутися до кількох компаній-виробників, порівняти ціни, зробити швидкий аналіз ринку та дати свою, що, як ми всі розуміємо, швидко зробити неможливо!

2. Екскурсія виробництва.
Виробник може запросити клієнта будь-якого дня на екскурсію на своє виробництво. Посередник буде всіляко уникати цього питання, використовуючи відмовки. АЛЕ, не все так однозначно! Тут є аспект, що виробник при першому контакті теж горить бажанням вказувати свою точну адресу виробництва, т.к. будь-яке подібне підприємство є “режимним”, місцем підвищеної травмонебезпеки та сторонні туди можуть допускатися лише під відповідальність керівника підприємства чи начальника провадження. Знаючи цей факт, ви можете в першій розмові по нюансах розмови відрізнити, з високою ймовірністю, посередника від виробника. І останнім фактом підтвердження реальності виробника є екскурсія, що відбулася. Ще раз звертаю увагу, що екскурсія буде задоволена виробником лише за умови реальної необхідності та з дотриманням усіх необхідних заходів безпеки для відвідувача!

3. Ціноутворення.
Початкова ціна може бути різною, але! Тільки виробник має можливість запропонувати знизити вартість замовлення за рахунок деяких технічних моментів або умов поставки. При цьому це буде зроблено швидко (див. 1). Посереднику виробники дають фіксовану ціну і “рухатися” він може лише в межах своєї маржі, а це для нього або не має сенсу або занадто мізерна знижка. Виробник має невисокий зазор за ціною від собівартості, але має можливість працювати з різними матеріалами та технічними умовами, здатними знизити вартість, заробіток Компанії УПП не висока вартість, а обсяги виробництва. Якщо ви знайшли меншу вартість – поверніться до виробника та запитайте, що можна зробити, щоб перебити ціну нижче, дану компанією (назва компанії є обов’язковою). Варто додати, що всі основні виробники в Україні знають один одного, так само їм відомі посередники, які закуповують або прораховують замовлення у всіх виробників, тому не соромтеся називати компанії, куди ви зверталися та озвучуватиме їх умови.

Чому Вам потрібний саме виробник?

  1. Швидкість та точність прорахунку. Виробник завжди в курсі майбутньої або поточної зміни цін. Посередник не має такої оперативної інформації і на момент замовлення може раптово оголосити про підвищення вартості, хоча з прорахунку пройшов лише тиждень або навіть менше. Виробник попередить про зміну ціни наперед.
  2. Можливість особисто або через представника контролювати на виробництві “приладку” – запуск до друку вашого замовлення. Це особливо актуально, якщо у вас у пресі є свої корпоративні кольори, що вимагають візуального затвердження “в живу”.
  3. Ціна – можливість отримати найнижчу ціну на ринку без накруток і при якості, що задовольняє Вас.
  4. Можливість коригування технологічних процесів. Конкретний приклад – при виробництві п/е або паперових пакетів ви можете вибрати структуру матеріалу на підставі зразків, попросити зробити його більш менш гнучким, м’яким, жорстким, матовим, білим або взагалі іншого кольору/відтінку. Зменшити/збільшити товщину матеріалу, швидко змінити деталі дизайну малюнка або розміри самого пакета та багато іншого!
  5. Стабільність. Виробнича компанія не є вузькоспеціалізованою торговою, тому для неї важливішим є клієнт, замовлення якого вже відпрацьовано і, максимум, вимагає лише невеликих коригувань. Посередницькі торгові компанії мають на меті більше знайти нових клієнтів і заробити на них, ніж утримати поточних, оскільки мають набагато менше інструментів для задоволення потреб клієнта (див. п.3)

У цій статті вказані найголовніші відмінності, якщо будуть питання – пишіть нам у Виробниче підприємство УкрПластПак – із задоволенням відповімо більш розширено.

Сподіваємося, що надана інформація допоможе вам почати працювати більш вигідно, зручно та стабільно!